Kontakta oss på Swedala Tak
Vår kundsupport är öppen för dig!
Kontakta oss om du vill ha personlig hjälp med dina frågor och ärenden. Vi finns här om du vill boka ett hembesök, har frågor kring ett pågående takbyte eller om du behöver hjälp med att reklamera ett tidigare takbyte. Vår telefonsupport hittar du på telefonnummer 020 – 270 300 och den är bemannad kontorstid. Det går också bra att höra av sig via e-post på info@swedalatak.se eller fyll i formuläret nedan.
Frågor eller funderingar?
Har du några frågor eller funderingar så får du gärna skriva in till oss genom formulärfältet nedan eller ringa in på 020 – 270 300. Om du skulle vara intresserad av ett kostnadsfritt hembesök så hittar du det här!
Kundnöjdhet
Utöver kundservice genomför vi också löpande kundundersökningar för att följa upp kvaliteten på vår leverans. Vi ringer faktiskt alla våra kunder.
Det är ett av våra viktigaste verktyg när det gäller vår kvalitetssäkring. När ditt tak är färdigställt kan du räkna med att bli uppringd av Zandra som är kundnöjdhetsansvarig hos oss. Vi ringer cirka en vecka efter att din slutfaktura är betald.

Swedala Tak AB | Kontor
- Forskargatan 3, 781 70 Borlänge
- 020 - 270 300
- info@swedalatak.se
BOKA HEMBESÖK
Boka ett kostnadsfritt hembesök helt utan köpkrav. Det går också bra att ringa direkt på telefonnummer 020 – 270 300.